Permission Marketing - få styr på juraen

#
Tirsdag den 3. juni 2014 kl. 13:00

Brug derfor en eftermiddag på at blive opdateret på lovgivning, regler, retninglinier og sanktioner i forhold til permission og persondata

Gå-hjem-møde

Email og nyhedsbreve er nogle at de mest effektive kanaler i markedsføringen. Det ved forbrugerombudsmanden også, og har derfor skærpet indsatsen for at fange de annoncører, der træder ved siden af. Bødestørelserne er stigende og omtalen ødelæggende.

Når du har trykket SEND er det for sent! Brug derfor en eftermiddag på at blive opdateret på lovgivning, regler, retninglinier og sanktioner i forhold til permission og persondata. Kom og hør om de spilleregler, der gælder, når du bruger dine kundedata - både internt og til markedsføring.
 
Indhold:
 
- Emailmarketing, hvad må du og hvad må du ikke
- Hvad må du på Facebook
- Spam og directmarketing reglerne
- Grundlæggende persondataretlige krav
- Brug af kundedata til markedsføring
- Krav til indsamling af samtykke
- Videregivelse/deling af kundedata
- Har du styr på oplysningspligten?
- Krav til sikkerhed og sletning af kundedata
- Påbud, bødestraf og erstatning
- Sidste nyt fra forbrugerombudsmanden - vær beredt!´

Underviser:
Thomas Munk Rasmussen, partner, Bech-Bruun
Thomas Munk Rasmussen rådgiver danske og udenlandske virksomheder om markedsføringsret, persondataret, håndhævelse af immaterielle rettigheder, e-handel og varemærker. Derudover rådgiver han om it-retlige emner, herunder internetkrænkelser og indgåelse af kontrakter på kunde- og leverandørsiden.

Thomas har i en årrække holdt seminarer og undervisningsforløb for virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder. Derudover har han som ekstern lektor undervist i it- og persondataret på Københavns Universitet, hvor han også har været manuduktør i formueret.

Pris eks. moms:
Ikke medlem kr. 795,-
Medlemspris kr. 595,-

Medlem = Annoncør ved Jydskevestkysten/jv.dk
eller medlem af Huset Markedsføring:

Tilmelding her eller til Trine Vad tvk@jv.dk


 

Arrangøren oplyser